ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ
ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ

سال نو مبارک


zedbazi club سال نو را به شما زاخارای عزیز تبریک و سال خوبی برای شما آرزو مند است.


و از عزیزانی که حامی سایت ما بودند کمال تشکر را دارم

پست جدید سامان ویلی در اینستاگرام و معنیش (پست سال نو سامان ویلسون)

سلام.

پست جدید سامان ویلی در اینستاگرامش این بود و معنیش این میشه

برای دیدن عکس به صورت کامل روی عکس کلیک کنید


اول میگه نوری تو تاریکی که گفتن نداره منظورش آلبوم بزرگه... و سه نسل یعنی اثرش تا سیصد سال میمونه بعد میگه اگه تو اون خونواده به دنیا نمیومدم...یعنی اگه این سر نوشت من نبود و رپر نمیشدم واین گروه وبچه ها نبودن این بچه رپ کنا الان شاخ شده بودن

بعد ... اگه یادتون باشه تو یکی از تفسیر ها گفتم وقتی مهراد گفت یه دونه پاسپورت دستشون یعنی چن نفر زیر سایه یه نفر دارن خارج میشن...(جی جی با پاسپورتش،همراه با سیجلو نسیم) حالا ساومانم اینجا گفت بیا دنبالم (به جی جی گفت) بعد طرف حرفش با همشونه اونارو مطرب خطاب میکنه یعنی آهنگ خونایی که آهنگاشون مال عهد بوقه بعد میگه بچه های خود ساخته این جا ایهام داره و به احتمال قوی منظورش از خودساخته اینه (سامان:من خودم شمارو به اینجا رسوندم و معروف کردم) .....بعد منظورشم از سند همون سند و مدرکه..... بعدش هم میگه اگه دست به من بزنی در نمیای برمیگرده به اونجا که گفت میرین حبس...کلا یعنی خودم حبستون میکنم و اعتراض کنی حبس ابد میشی


[لینک این پست سامان]     [لینک اینستاگرام سامان]     [لینک اینستاگرام من]

فاصله بگیر این گوشو جر نده - ویدیو از آلبوم بزرگ

ویدئوش که از بیهایند داکیومنتری زدبازیه(پشت صحنه مستند) آهنگم که از آهنگ گل آقای آلبوم بزرگه 

(حجمش خیلی پایینه ببینین)  ادامه مطلب ...