ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ
ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ

تفسیر آهنگ باهاتم داوشم از لیتو و سیجل

تکست متن لیریکس آهنگ باهاتم داشم از سیجل و لیتو

 

بعضیارو میبینی تا تهش باهاتن

حتی وقتی میزنی تو خاکی؛

بهزاد میگه بعضیا تا تهش باهاتن و مرام دارن

 حتی وقتی میزنی تو خاکی؛حالا  خاکی به نوعی ایهام داره

یک:زیاده روی کنیم و حتی یه جاهایی به ضرر دوست با مراممون راهو بریم

دو:یعنی از مسیر دور بشم و کارام ضعیف بشه

هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

از هرجا میخواد بذار باد بیاد

هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

از هرجا میخواد بذار باد بیاد

 

رفیقام میگن همش هستن بام

دوستام همیشه میگن باهامن

ولی خب تهش میبنن منو دست تنها

اما تهش منو ول میکنن

توی تولید نه ولی تو مصرف بام

موقع کمک کردن بهم نه اما توی بخور بخورا باهامن!!!(وقتایی باهامن که براشون سود داشته باشه)

موفقیتا میان تو پسرفتام

اما بلخره همیشه پسرفت نیست و موفقیتا توی زندگیم طلوع میکنن

هرچی گذاشتم گفتی کم نی برامو

هرچی کار برات کردم بجای تشکر هی میگفتی کمه

ولی مث که نفهمیدی معنی مرامو

اما هنوزم معنی مرامو ازم من هم حتی یاد نگرفتی

من یک بودم ازم تو کندی مقامو

بهم گفتی داری تو با خونسردی هوامو

من کارم خوب بود اما مقاممو ازم گزفتی و منو مث یه آدم بیخودو ضعیف زیر پر وبال خودت گرفتی

انگاری که من قدرت و محبوبیت نداشتم(اگه به ادامه ش دقت کنید میفهمید منظورش با علیرضا نیست و یکی از ممبر های پایدار رو میگه)

آ..منو تو بودیم قدیم یه تیم

فکر نمیکردم یه روز رقیب بشیم

منو تو قدیم تیم بودیم اما الان با هم رقیب شدیم

نه..دوست بودیم ما رو رادار هم

قبلا دوست بویم و با دقت همدیگرو زیر نظر داشتیم(مواظب هم بودیم)

ولی خب الان میکنی سایمو تعقیب که چی

اما الان هم زیر نظر داری منو   اما الان برای استفاده علیه من!!

دیگه نمیخوام بشم من رو دردا لوس

دیگه خودمو در برابر دردها مقاوم میکنم

دشمنو ترجیح میدم به صدتا دوستـــ

ولی هنو دلامون از امید پره چی میگین

ولی هنوز امید داریم

شمایی که شدین مگسای دور شیرینی

شما که دور ما چرخ بزنین مث مگس دور شیرینی میشیم(ماهم بد نشون داده میشیم وبه ضرر ما کار میکنین)

ها..

 

هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

از هرجا میخواد بذار باد بیاد

هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

از هرجا میخواد بذار باد بیاد

 

طرف نمیگیرم ، سازمان مللی

همیشه بی طرف بودم و هستم

خاکیم باهات نذار آسفالت شه ولی

رفاقتو جاش باشه تو قلبمونه

هر گلی رفیقی کاشت تو حلقمونه

****

ولی فکرنکنن دوستیا نردبونه

برن بالا از ما بشن مرد خونه

دوستیا سر جاش اما کسی نباید ید استفاده کنه و از ما بره بالا و معروف شه (همینایی که از ک*ر بچه ها میرن بالا معروف شن)

جالبه وقتی بود جفت برا خوب

نمیدادیم هیچیو ماها مفت برا پول

ما به خاطر پول چیزی رو ول نمیکنیم چه برسه به موسیقی مون

زدیم بهم شد حال دشمنا توپ

زد که به هم ریخته شد دشمنا حسابی دندوناشون چرب شد(سو استفاده کردن)

اَه..نذار بگذره آب از سرش

بذار بدرخشه نمونه خاکسترش

تکی خوب ولی هست ما بهترش

تکی هم خوبه ولی "ما" بودن عالی تره

ارزش رفیق به نرخ روز نی

نرخ روز که دادا دل بسوز نی

بدبخت اونی که تو فکرشه که خوبه

جلو دوستاش ولی سکه ی یه پوله

نباس فک کرد که پول بهتری و سرتری میاره

و رفیق اونیه که پولدار تره

ولی باس بدونی همچین آدمی جلو دوستاش اگه سرتره

اما پشت سرش حرف میزنن و سکه ی یه پولش میکنن

 

 

هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

آره هر وری بری باهاتم داشم

از هرجا میخواد بذار باد بیاد

هر وری بری باهاتم داش

آره هر وری بری باهاتم داش

آره هر وری بری باهاتم داشم

از هرجا میخواد بذار باد بیاد

 

شناختم خیلی از دوستامو تهش

الکی بودن مثه سوسمارو اشک

آره همه حیوونیم بود

ولی نمیذاریم بشه یه روز باغ وحش

این خونه که ساختیم با جون و دل

نه نمیذاریم بشه داغون و ول

پر از روباه بشه میگیرم روزای تارو

هرکدوممون میخوان که سوباسا بشه

داغ پشت هم سنگک و سنگ

کم پیش میاد کنیم سنگرو ترک

خمپاره بخوره و ترکش بیاد

فوقش چسبه زخمه نیستش دردش زیاد

دور و برمون یه سری آدم بودن که حتی اگه محبت هم میکردن قلبی نبود و برای خودنمایی بود

بعضیام مث رو باه زیر آبمونو میزنن

یه سریم کفتار،،لاشی بودن کلا!!

دیگه داشت مث باغ وحش میشد دورمون

اما ما نمیزاریم و نزاشتیم این اتفاق بیوفته

مرام ما مث نون سنگک و سنگ بود

اگه دوستمون تو سختی قرارمیگرفت و دچار مشکل میشد

پشتشو به هیچ وجه خالی نمیکردیم

دیگه زخما برامون دردی ندارن حتی خمپاره و ترکشاش بمون زخم بزنن در حد یه زخم کوچولوئه

من فکر دوستامونم از این پاره ی تن تا این استخونم

من تا آخرش هم فکر دوستام هستم و میمونم(تا آخرین نفس حتی بعد از مرگ)

میخوام من رو پات بمونم وقتی کم میارم میگم نه باس بتونم

وقتی توی سختی قرار گرفتیم ازت کمک میخواستم اما پیش خودم میگفتم خودممباید تلاش کنم

نمیذاریم ما بدی پیش بیاد روزگاره آره ولی پیش میاد

مهم اینه همه محکمو قوی با هم رد کنیم موضع رو سریع

مشکلات هستن همیشه اما ماییم که باید در برابر مشکلات کوه باشیو و سریع ردش کنیم

 

داش .. هر وری بری باهاتم داش

هر وری بری باهاتم داش

هر وری بری باهاتم داشم

داداشمی

 

سامان توی اینستاگرام لایکم کرد!!!!! + عکس

برین توی پیج اینستام همه چیو میفهمین

@sijaloFicial




لایک سامان توی کس ننه همه بد خواهام

دانلود بازی زدبازی بزای اندروید

بازی زد بازی که خودم ساختم رو میتونین از سایت آفیشالش دانلود کنین


سایت آفیشال بازی زد بازی

zzz

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     ادامه مطلب ...

مــــــــــرسی از همگی ♥♥♥

مــــــــــرسی که با ما بودین