ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ
ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ

تفسیر آهنگ پاشو از آلبوم بزرگ

ظ


تفسیر - معنی آهنگ – ترک پاشو از آلبوم بزرگ

سلام.اینم هفتمین تفسیر از آلبوم بزرگ اینبار   ترک پاشو

قبل از تفسیر بگم این ترک انرژی مثبت خاصّی داره و امیدواری خاصّی به آدم میده من خودم به شخصه وقتی این ترکو گوش میدم انرژی خاصی میگیرم.

همیشه پنج تا پیچ قبل به نظر آخریه

مهراد از یه کنایه استفاده میکنه و میگه هر وقت آدم نا امید میشه بازم امید هست مث همون ضرب المثل که میگه در ناومیدی بسی امید است !
صبر و حوصله با پا فشاری بایدیه

میگه برا انجام هر کاری آدم اگه صبر و حوصله وپافشاری داشته باشه به اون خواسته ش میرسه
راهو گم ولی دور نمیشم از اصل داستان

اینجا بر میگرده به خاتمه دادن زد بازی میگه میگه درسته زد بازی که اسمش سر زبونا بود تمومش کردیم اما با قدرت برتر به راهمون ادامه میدیم

(مث اینکه من این وبلاگو ببندم اما مطمئن باشین یه سایت بهتر و عالی میزنیم (به زودی...هم وبلاگ هم وبسایت...)) ظ
یادم میره سختی وقتی رد میشم از خط پایان

میگه سختی فراموش میشه وقتی به هدفمون میرسیم

 

اگه خوردی زمین اگه دیدی دورت کسی نیست
پاشو پرواز کن اوج بگیر
اگه خوردی زمین اگه دیدی دورت کسی نیست
پاشو پرواز کن اوج بگیر

♫♫♫

قایقا غرق میشن پشت سر هم
دوستات دور میشن تو روزای سخت
انگار امروز باز از اون روزاست
اما من دیدم یه ابر زیر پات

اینجا آرش دارا میگه وقتی تو سختی قرار میگیری همه دوستات ولت میکنن

بعد جایی که میگه من دیدم یه ابر زیر پات ایهام داره

1ـ من تورو اون بالا و در اوج موفقیت میبینم

2ـ ابر زیر پاته و از عرش به فرش میوفتی اما پاشو
اگه خوردی زمین اگه دیدی دورت کسی نیست
پاشو پرواز کن اوج بگیر
اگه خوردی زمین اگه دیدی دورت کسی نیست
پاشو پرواز کن اوج بگیر

♫♫♫

همیشه پنج تا پیچ قبل به نظر آخریه ظ
صبر و حوصله با پا فشاری بایدیه
راهو گم ولی دور نمیشم از اصل داستان
یادم میره سختی وقتی رد میشم از خط پایان

رد میشم از دیروزم
تا شاید باز بشه خودمو پیدا کنم

اینجا آرش دارا میگه سختی های دیروزمو  بازنگری میکنم تا یادم نره کی بودم و مغرور نشم
انگار امروز باز از اونروزاست
اما من دیدم یه ابر زیر پات
اگه خوردی زمین اگه دیدی دورت کسی نیست
پاشو پرواز کن اوج بگیر
اگه خوردی زمین اگه دیدی دورت کسی نیست
پاشو پرواز کن اوج بگیر

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
reyhaneh چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 00:12

Aliiiii:))
Verse hate mehrad fiqolade boodesh
Mmnoon

خواهش میکنم

وحید یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 17:44

بووک مارک که 100%

وحید یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 13:56

تفسیر یه ابر زیر پات:
با ایهام اولش موافقم ولی دومی نه.
به نظرم منظورش اینه که شاید به نظرت امروزم مثه یکی از روزهایی باشه که شکست میخوردی ولی من میبینم که خدا هواتو داره و میتونی پیروز بشی و در شرایط خوبی قرار داری هر چند فک میکنی اوضاعت خوب نیست ولی بازم خدا هواتو داره.

ممنون

وحید یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 13:47

داداش سال نو مبارک.
بازم ممنون واسه تفسیر آهنگا...
همیشه این سایتو دنبال میکنم.
منم از این انرژی مثبت این کار خیلی خوشم میاد .... عالیه.
موفق باشی.

خواهش میکنم سال خوبی داشته باشین
سایتمونو bookmark کن تا در دسترست باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد