ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ
ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ

معنی پست جنجالی اینستاگرام مهراد هیدن

سلام

دیروز مهراد یه پست جنجالی توی اینستاگرامش گذاشت. که من این جا توضیحات کاملو بهتون میدم پس با ما همراه باشید [بقیه در ادامه مطلب...] 

این متنو بخونین و یکم روش فکر کنین..

ملت شروع کردن  به گزاشتن یه کامنت که سرعت تکثیر این کامنت مث سرعت تکثیر باکتری بود :|

متنش هم این بود:

@sohmj @sawwman @mehradhiddenofficial @alirezajazz @sijalofficial آقا اشتی کنین تموم شه بره حداقل اشتی کنین و یه تک اهنگ باهم بدید که بدخواهاتون بفهمن هنوز زدبازی پا برجاست بعدش شما برید دنباله کارای جلد اول بزرگ و اون سه تا هم هرکاری خواستن بکنن فقط یه تک اهنگ بدید یاهم که همه بفهمن زدبازی تااخر مقدس میمونه خواهش میکنم اشتی کنید اونایی که زدبازی رو شیش نفره دوس دارن این متنو کپی کنن زیر پستای بچه ها #ashti


من از همون اول به شخصه گفتم این احمقانه ترین کاره سامان که گفت خودم ساختم خودم جمعش کردم مهراد که گفت خودم باز خودمم تعطیلت پس دلیلی نداره ما دخالت کنیم غیر از اینه؟ نه

تا کار این کامنت بالا گرفت تا جایی که دیروز (یکشنبه 94/1/30) مهراد توی اینستاگرام یه پستی گذاشت اینم عکسش


معنی پست اینستاگرام مهراد هیدن هم این میشه 

وقتی مردم حماقتشون رو کنترل نمیکنن منم خشممو کنترل نمیکنم.

اینم بدونید که

رو این حرفام یکم فکر کنید

یه بذر میره زیر خاک و نصف میشه

همونجا اون بذر رشد میکنه قوى میشه

خاک رو پس میزنه و میاد بالا و به نور 

میرسه اونجا هم حسابى رشد میکنه

و #بزرگ میشه و محصول میده

الان اگه اون بذر نصف نشده بود

رشد میکرد؟؟قوی میشد؟؟دیده میشد

زد بازى همون بذره رفت زیر خاک 

نصف شد الان جوونه زده بزرگ میشه

ودوباره متحد میشن منتظر باشین 

وصبر کنید…

این اتفاق داره میوفته:

زد بازی زد بازی زد بازی زد بازی زد بازی زد بازی

نظرات 5 + ارسال نظر
sarina جمعه 18 تیر 1395 ساعت 01:13

به نظر من این گروه شیش نفره عالیه نه حدا از هم
تازه اگه بهزاد هم بیاد که عالی میشه حتی اگه عرفان و خلسه و پایا وارتا هم بیان که عااااالی تر میشه شاید تعداد بره بالا اما مطمعنا تعداد تعرفدارا هم میره بالا

آذین یکشنبه 6 تیر 1395 ساعت 13:45

ای کاش واقعا آشتی کنید دیگه تموم بشه الان همه دشمنا دارن با این کاراتون حال میکنن یعنی باورتون میشه عایا من از خدا خواهش میکنم شما آشتی کنید!!!میشه عایا؟؟؟

پانا جمعه 23 مرداد 1394 ساعت 14:20

بچه ها به بروبچ زدباری توهین نکنین صددرصد هیدن هم این کامنت هارو ببینه ناراحت میشه هرچی باشه اونا یه خوانوادن دیگه هرشیش نفرشون هم محترمن و هم صداشون بیسته

arsha جمعه 26 تیر 1394 ساعت 13:34

بهتره آشتی نکنن. همیشه گفتن کار دو نفره بهتره. همیشه حرص می خوردم که صدا ساکسیفون جی جی تو اهنگای مهراد با شه. عشقم مهرادی دس بردار تو وسامان تودهن اون گل آقا زده بودین .........:

ASAL دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 15:43

من که دوسشون دارم
هیدن جون از خر شیطون بیا پایین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد