ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ
ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ

تفسیر آهنگ ابدی

تفسیر ابدی

^^^^^^^^کروس^^^^^^^^

آره هنوز راست راست راه میرم

اینجا سهراب میگه مث قدیم هنوزم قدرتمو دارم

یهو مثه آفتاب تابیدم

اونجا که عمو گفت آفتاب سهله(پشتم مث آفتاب گرمه)

الان میگه مث آفتاب خودم پشت گرمی بقیه میشم

قیافمم آشناست تا دیدن

همش منو به هم نشون میدن

هی، کی اومده ها

اینجام که معروفیتشو میگه

شخصیه ها

شخصیه هم عمو میگه با اسم زد بازی هم بالا نیومدم خودم قوی بودم اومدم اینو ثابت کنم 

 

^^^^^^^^ ورس 1 ^^^^^^^^

من در نمیزنم میام با لگد

این مصراع، تیکه به کسی نیست.. چرا؟! بهتون میگم...برای مثال:

شما وقتی میخواید وارد اتاق کسی بشید، اول در میزنید...چرا؟ چون میخواید بهش بفهمونید که یکی میخواد بیاد تو... و اون شخص هم آماده وارد شدنتون میشه...

ولی وقتی در نزنید و با لگد درو باز کنید، اون شخص غافلگیر میشه و هیچ آمادگی نداشته... در واقع این حرکت شما یک حرکت ناگهانی بوده...

پس تیکه " من در نمیزنم میام با لگد" کنایه از ورود و انجام عمل ناگهانی و غافلگیر کننده عمو هستش...

به مهراد هم تیکه نمیندازه

#حاشیه_ممنوع

جایی نمیرم اینجام تا ابد

نرم میرم واسه حل هر چی سختی

یعنی اینکه با نقشه و زیرکانه میرم واس حل مشکلات و جنگیدن

ما از اولم با مسائل کله ور میرفتیم اصلا

عنی این شاخ بازیا و مشکلات از اول کار بوده

سرم که درد نمیکنه واسه دردسر

یعنی این که من دنبال جنگ نیستم

ولی باید ضربه زد بعدشم کله کرد

گفتیم که جنگ دوست نداره ولی باید ضربه بزنه و دفاع کنه

دلمم سیر باشه باز فکر گرسنست

اینجا ایهام داره

اول اینکه فکر آدمای گرسنه است

دوم اینکه

اگه شکمش سیر باش فکرش گرسنه ست

طعمه هام درشتن من لقمه هام درستست

مثل غول که لقمه های درسته میخوره و طعمه هاش درشته!

یه سریا میبُرن تا میخورن لطمه

اینا گنده الکین همش حجمه

:)

اینا نکته نسنجیدن فقط هجوه

هجو به معنی *س شره!!!! ; ))))))

ما توی ادبیات فارسی هم دیوان اشعار هجویات و حضرلیات داریم

یعنی یه سری فقط میرن پای میکروفون و یه چیزی میخونن بدون اینکه معنی داشتهو همش هجوه

دوتا جمله قشنگ میشن عمل کشکه

بازم میگم حاشیه ممنوع

اینجا عمو به سامان یا مهراد تیکه ننداخته

اتفاقا اینجا مکمل این قسمته که سامان توی تِرَک کافی نیست میگه

اونی که بروئه خود موتوره

یه سری اگزوزن کارشون قُرقُره

عمو میگه یه سریا هم فقط حرف میزنن اما حرفاشون پوچ و تو خالیه و عملی در کار نیست

یه لقمه چپم میشن اصلا مزه

الان وقت هضمه بعدش یه خواب خوب میچسبه

اینا فک کردن همه چی به لفظه نه نرسید به مغزشون

اینجا که عمو واضح میگه یه سری (به قول بعضیا)از روی شکم حرف میزنن

یه ذره هم از مغزشون استفاده نمیکنن

چرخه ی غذا منظمه بالاخره غوله به بقیه مقدمه

نه که عصبانی باشه فقط مصممه

اون همه رو میخوره این مسلمه

اینجا داره به نفع سامان حرف میزنه

حتی سامانو بالاتر از خودش میدونه (غوله به بقیه مقدمه)

چرا سامان ؟ به خاطر اینکه میگه رو کارش مصممه

سامان کجا بود توآلبومش میگفت که رو کارش مصممه؟؟؟

شدیدا مصمم دقیق و منظم

تاته

بــــــــــله!!!!

حالا از کجا میدونیم تیکه ننداخته باشه ؟؟

چون با یه لحن جدی میگه

اون همرو میخوره این مسلمه

^^^^^^^^ کروس ^^^^^^^^

میخوان جاش خالیشه اون ابدیه

میترسن آفتابی شه اون ابدیه

غوله خوابه … غوله خوابه … غوله خوابه … وای اگه پاشه

^^^^^^^^ ورس 2 ^^^^^^^^

اینایی که نیستن تیز میشن هر روز

اگه منو ببینن که سریع جیم میشن

نمیرم از رو ام خیلی ام حرف مفت میزنن

ولی اخرش تو گوشم ویز ویزن

اینا زیر دستین بهشون میز میدم

تا نوک قله بودم اینا رو ریز دیدم

من یه اسمم من یه سبکم

به پا شاه کبرام من اینا کبکن

جوجه هارو باس سیخشون زد

یه جا میخشون کرد صدا جیغشون دراد نه

اینجا عمو قدرت نمایی میکنه و از یه سری بچه ک*و*ن*ی میگه

که ادعای شاخ بودن میکنن

اینجا یادی از ورس عموتو کل کل میکنیم که میگفت!

شاخات که شکلاتن

زاخار آخه کیکی!!

از دهنمم آتیش میباره جوری نیش میزنم نفهمن قاطیش چی داره

عمو میگه اندازه اژدها قدرت دارم

یه جوری بهتون نیش (تیکه وکنایه) میندازم که نفهمین با کدومتون بودم اصن!

آره اون که درندست آخرش برندست

اینجا دقیقا برمیگرده به جایی که سامان توی ترک تا ته میگه

اونی برده که برا چیزی که میخاد تا ته گازو پر کنه!

تو این جنگله وحشیه درندشت

سروش گفت رپفارس = یه جنگل آسفالته اس

اینجا مث که سهراب دوخط با سروش حرف میزنه

و میگه:

یکی چرندست اون یکی خزندست

چرند و خر

یکی چرنده و یکی دیگه خز

از همه خفن تره اون که خطر کرد

دوبــــــــــــــــاره!

اینجا دقیقا برمیگرده به جایی که سامان توی ترک تا ته میگه

اونی برده که برا چیزی که میخاد تا ته گازو پر کنه!

^^^^^^^^ کروس ^^^^^^^^

میخوان جاش خالیشه اون ابدیه

میترسن آفتابی شه اون ابدیه

غوله خوابه … غوله خوابه … غوله خوابه … وای اگه پاشه

^^^^^^^^ ورس 3 ^^^^^^^^

خیلیا خوشحالن فک میکنن رفتم

من میگن زن داره درگیره بچست

اینجا متاسفانه باید بگم L به جی جی تیکه میندازه

چون جی جی تو PSVBN گفت نسیم بچه دارو ام جی عروسی کرد

البته جی جی با منظور اینو نگفتا اما... L

نه دیگه خستس نه آرزوشون اینه

که برم من تا بیان تو یه لیگ برتر

اینجا به تتلو تیکه میندازه و عمو رپ فارس رو به لیگ برتر تشبیه میکنه تا

مشخص باشه به کی تیکه انداخته شده

حسودای بدبخت دارن میسوزن از اعماق بستر!!!!

چون جلو روم الکی به به چه چه

بعد پشتم میزنن هی دو دستی خنجر بلند شی درن

عکس گویای همه چیز هست!

 

من نه جایزه ای میخوام نه تشکر

نه دنباله مجیزم نه اهله تکبر

اهله اجرا فراتر از تصورم

دنباله راه حله منطقی بی تعصب

میخوام هر چی گفتم ببینن همشو

بیام بعد بیفتن بشینن فقط پشت

کمر قفل همم گرخیدن رویه صندلی

من دیگه ابدی شدم بنده اولیش

مرگ اصلا مرد یه دوتا چکم خورد

جلوم کفن شد

غوله خوابه … غوله خوابه … غوله خوابه … وای اگه پاشه

پی نوشت

دوباره ایکس شر پشت عمو درست نشه

شاید یه سری بگن عمو مث مرلین مونسون ادعای... اصن اسمش هم نمیخام بیارم

عمو گفت من توی رپ فارس ابدی شدم و این آخر که میگه مرگ اصن مرد

منظورش مرگو خداحافظی توی رپ فارسه و میگه منتا همیشه توی رپ فارس میمونم که این جای خوشحالی داره

واسه ما طرفدارا


مرسی عمـــو

تفسیر بوسیله EMINIX © منبع:سایت خودمون!

WWW.ZEDBAZICLUB.BLOGSKY.COM


INSTAGRAM:SIJALOfICIAL



نظرات 2 + ارسال نظر
پردیس جمعه 9 مرداد 1394 ساعت 12:41

مر30 کلی

Mohammad پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 07:52

ب نظر من غول ک میگه خوده عمو هستش غول یعنی سهراب ام جی این نظره منه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد