ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ
ZED BAZI

ZED BAZI

همه چیز درباره ی زدبازی و بزرگ

متن آهنگ کی خوبه کی بد از علیرضا جی جی سیجل نسیم



♫♫♫

کارای بد واسه من و تو رو زمین اومد

کارای بد ، یه کمش نه که اونقدر

کارای بد واسه من و تو روز زمین اومد

تقصیر دوتامونه ، نگو کی خوبه کی بد

♫♫♫


برای مشاهده  تکست کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید 

zedbaziclub.blogsky.com

 

کی خوبه ، کی بد ، میریم خونه دیر وقت

داریم یه خورده ای فرق ، زیر این آسمون بی سقف

♫♫♫

شیطون ولی ملعون نه ، هرچی که بت میگم من اون نه

تو ام نه ، تُخس ترین مونث

نمیدی منو راحت تو از دست نه

میدونیم تش پُره است

ولی هر روزه با هم جشنواره است

آتیش بازی مارو میشناسی ، هردوش با هم هار و احساسی

میترکونیم مثل آب و اکستاسی

دوستی که چند سالشه ، هرجا که میریم جنجالی شه

آره لغزم نمیریم و خطرناک

این عشقه نمیشه تا ابد خاک

چون هرچی که آسمونی بوده

اون بالا واسش پاسبونی بوده

پس پاسبون شکر گذارتیم

ببخشید اگه رُک و واضحیم

تو این دنیای بی در و پیکر

دنبالتیم که هی گُم پازلیم

فردا قشنگ و رنگی ، انقد که جلوش دیروزمون زیره

تنها اونم میسوزه از عشق

با این حس و حالمون ، داره این پیروزی ارزش

♫♫♫

کارای بد واسه من و تو رو زمین اومد

کارای بد ، یه کمش نه که اونقدر

کارای بد واسه من و تو روز زمین اومد

تقصیر دوتامونه ، نگو کی خوبه کی بد

♫♫♫

هرچی که حس خوب بده ، امشب زدیم تا که نصفه جون بره

میمونید برام مثل کوهی که ، تو سر من شلیک شدید

تا مغزمو باز هم میکتریس کنین

میام توی دنیای خودم ، بی خیال حده و بنیاد دورم

منفیا چقد دور ما پُرن ، آینده زیر پامه

دیگه بامه ، شانسم میره پای تاس

ولی اخر ایده های خاص ، اون باده زیر بال ماست

سفت رو تن تیر با لباس

این حیوون دو پا ارتش جارو ، میره با سپاس

عشق ، کلمه ای کوچیکیه برا داستان ما

موسیقیه نُتاش مال ماست

میریم جلو با بادبان باز

هرکدوم برسیم به جایگاه خاص

دنیا یه لحظه گیر نیست

واسه اینکه با هم برقصیم دیر نیست

این همه وایستادیم ، اینم روش

برا تو قلبم هیچوقت نمیخوره تو سینم جوش

♫♫♫

تا وقتی اینجایی ، مهم نیست چی میشه

تا هستی بیداریم ، تو میگیری پیشت

من و اون کنار هم ، اون بالا قدما ولی خسته واقعا

کنار هم تا آخرش ، بهترین لحظه هامن

کنار هم ، تا آخرین نفس

با همین نترس چون که

♫♫♫

کارای بد واسه من و تو رو زمین اومد

کارای بد ، یه کمش نه که اونقدر

کارای بد واسه من و تو روز زمین اومد

تقصیر دوتامونه ، نگو کی خوبه کی بد

♫♫♫

دیگه عاشقم کافیه ، چاشنیه باقیه

صاف راه میریم لای زاویه ها پیچ

نمیزنیم ، حفظیم جاده رو زندگی جلو افتادیم ما چار هیچ

وابسته به هم ، محض احتیاط

رفتیم جلو ما تا مرز احتیاج

چفت هم بودیم فاصله کم

آره بود برامون هر سه متر زیاد

بودیم تو دنیای کمر شکن

پس راه و جاده رو بلد شی پس

نه که فلج شی ، زیر قسط سال و تش

فس کار و درس ، حرص و مال و وضع

بدون فقط عشق مال و جشن

پس بیخیال اسم و راه و تش

برو بریم ، پشت هم همین

محکم تر بده مشت اولی

من و تو دو تا قطب برعکسیم

جاذبه ، جفت به هم وصلیم

ماجرا داریم پشت هر عکسی

خوش اخلاق تو اوج بد مستی

هه ، باز ما چاله ایم

دو تایی با هم ، راه و چاره ایم

جلو بقیه مغروریم ، برا هم دیگه خاک و چاله ایم

♫♫♫

کارای بد واسه من و تو رو زمین اومد

کارای بد ، یه کمش نه که اونقدر

کارای بد واسه من و تو روز زمین اومد

تقصیر دوتامونه ، نگو کی خوبه کی بد

کی خوبه ، کی بد ، میریم خونه دیر وقت

داریم یه خورده ای فرق ، زیر این آسمون بی سقف

♫♫♫متن تکست لیریکس آهنگ کی خوبه کی بد

مغقهزس دثص سخدل نه ناخخذث نه ذشی فثطف

ljk Hik' ;d o,fi ;d fn gdvd;s j;sj

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد